Tah betol ke tak aku eja..
Tapi its still and always bothering me..
Lately..its been a while..
I dont know how to fix my body clock..
Dammit~ every 8 or 9 baru boleh tido..
Pukul 3 ke 4 baru bangun..
Dah la clas dah start. Haih~
Advisor tak jumpa2 lagi..jadual pon x susun cantik.. Sial lah..
Lately ive been a lil bit J.K bout love..
(budak nie mmg tak habis2 pasal love)
Apa itu jk?
Misteri yang anda perlu cari.. Ahahahah~
Tah la~
Love always makes me misrabbleee~
The problem is now..i need someone to guide me..
Haih~
X reti nak guide diri sendiri..
Lembab dan bangang..
I missed you so much..
I just cant text or call..
I really need to back off..
Its 7 in the mornin..i need to sleep..
I need to fix Gary a bit later..
Tapi its still and always bothering me..
Lately..its been a while..
I dont know how to fix my body clock..
Dammit~ every 8 or 9 baru boleh tido..
Pukul 3 ke 4 baru bangun..
Dah la clas dah start. Haih~
Advisor tak jumpa2 lagi..jadual pon x susun cantik.. Sial lah..
Lately ive been a lil bit J.K bout love..
(budak nie mmg tak habis2 pasal love)
Apa itu jk?
Misteri yang anda perlu cari.. Ahahahah~
Tah la~
Love always makes me misrabbleee~
The problem is now..i need someone to guide me..
Haih~
X reti nak guide diri sendiri..
Lembab dan bangang..
I missed you so much..
I just cant text or call..
I really need to back off..
Its 7 in the mornin..i need to sleep..
I need to fix Gary a bit later..
posted from Bloggeroid


No comments:
Post a Comment